PHOTO-2019-04-11-21-37-33.jpg

QUÈ PRETENEM?

La Llar d’Infants és un espai on els petits i petites estableixen el primer vincle amb el món que els envolta, on creixen, maduren, on se’ls estimula i se’ls valora tal i com són.

En aquesta etapa educativa els infants adquiriran les primeres experiències de la vida en societat.

Els objectius que es proposen són:

1. Afavorir el desenvolupament integral dels infants, estimulant-ne les capacitats intel·lectuals, motrius, socials i emocionals, potenciant-ne la creativitat i la descoberta.

2. Oferir als infants un entorn que faciliti les experiències d’aprenentatge i autonomia personal, des d’una metodologia activa que els permeti actuar i experimentar.

3. Acompanyar els infants durant aquest període de creixement i desenvolupament, respectant els seus interessos i donant la resposta a les seves necessitats.

4. Aprendre a compartir, respectant als altres i a un mateix.

5. Transmetre uns hàbits que els permetin aconseguir autonomia i seguretat i que els facilitin l’adquisició de nous aprenentatges en el seu progrés.

6. Potenciar la convivència, ja que afavoreix la igualtat entre les persones.

Per dur endavant aquesta tasca és imprescindible la col·laboració de les famílies, això permetrà mantenir una línia d’actuació coherent entre casa i l’escola, ja que tots tenim el mateix objectiu: el benestar dels infants.

QUÈ PRETENEM?: Sobre nosotros